Followers

Wednesday, October 24, 2018

TWITTER

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hmmm. Ok. Kali ni aku nak cerita sikit. Aku dah ada twitter tau. Alaaa, biasa laa aku kan buta IT. HAHAHAHHA. Buat akaun twitter pun sebab kelas prof. Kalau tak, bertuah laa aku nak buat akaun twitter. Nasib laa belajar kelas multimedia. Berkembang sikit hidup aku dalam dunia IT ni.

Kau tahu tak, aku kena update setiap minggu kot kat twitter tu siap kena retweet lagi. Aku mana laa tahu bab-bab twitter ni sama laa dulu macam blog. heeeee. tapi takpe aku belajar pelahan-pelahan. sedikit demi sedikit. biar berkembang lagi otak aku ni.

hahaahhaa. kau jangan lupa follow aku tau

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : VIDEO TANPA WAJAH

VIDEO TANPA WAJAH - Video ini perlu memilih satu lagu tema. - Video tanpa wajah ini dimana kesemua pelakon atau watak yang dimainkan tid...